Underbara vän, finns ingen som du! <3

Har haft Sabine här ikväll. Skulle kollat film men det blev inte så, vi har alltid så mycket att prata om. :) Hon är en av de få människor som jag kan sitta och prata i en evighet med.. Om precis allt och inget. Bara vara jag. 

Jag beundrar hennes styrka, hon har en tuff tid framför sig, men jag är inte orolig. Jag vet att hon kommer ta sig igenom detta. Allt har sin tid. 

Kommer alltid att finnas där för dig, Sabine. Vad som än händer. 
Var inte rädd för att be om hjälp, min vän! <3 Jag älskar dig, det vet du.


Kommentarer
Anonym

Åh, börjar ju nästan grina.. så söt du är! Älskar dig. Älskar er!

2015-02-09 @ 22:57:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0