Vad är fel?!

Är det något fel?
Mathilda har under en lång period vaknat några få nätter av att hon har ont i benet. Jag har tänkt att det kanske är växtvärk, men läste att växtvärk oftast inte förekommer innan 4-årsåldern.. Sen har hon ju lite annat också som ni nog vet.. Dålig aptit, blek och mörk under ögonen, ont i magen, nattsvettningar, frusen, sover dåligt och verkar ständigt trött. 
Ringde ju vårdcentralen i fredags men dem sa att det är BVC jag ska ringa.. Ringde BVC idag och dem sa att jag får prova att ringa barnmottagningen istället, så det gjorde jag men gick inte att komma fram! Får ringa imorgon igen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0