Söndag.

Emil är jätte mammig, speciellt nu när han är sjuk. Mathilda ville att bara hon och jag skulle gå ut och leka förut, så jag gav Emil till Andreas, han började gallskrika och sträckte ut armarna mot mig.. Vi försökte 3 ggr... Tyvärr så funkade det inte så Andreas fick gå ut med Mathilda istället. Kände mig så ledsen.. Det gjorde så ont i mig. Vill inte att Mathilda tror att jag struntar i henne.. Men jag förklarade för henne att Emil bara ville vara hos mig just nu och att han grät annars. Fick en puss på munnen innan hon och Andreas gick ut, åh min fina tjej! <3 Det var precis vad mammahjärtat behövde just då! :)


Varit på jourmottagningen med Emil idag också. Fick utskrivet en slemlösande hostmedicin. Hoppas min lilla älskling blir bra snart! Feberfri idag iallafall. :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0