Åh jag blir så ledsen..

Under dessa tre dagar på dagis har Mathilda gråtit typ konstant. Då fröknarna inte vetat varför hon varit så ledsen, dem har frågat men inte fått något svar, så frågade jag. Hon svarade "jag saknar mamma". Min fina flicka!! Vill ju inget annat än att hon ska må bra och vara glad! Pratade med henne om detta, att på dagis ska hon bara ha roligt med kompisarna, mamma kommer ju alltid sen. Tydligen så har inte det funkat.. :( Fröknarna är oroliga över henne, inte bara när det gäller detta utan dem säger att hon är blek, trött, smal och såå frusen hela tiden. Jag vet. Och jag tror att det är svartsjuka på Emil som detta handlar om. För hemma äter hon knappt. Idag åt hon förvånansvärt bra, för att vara henne, men vanligtvis så vill hon inte äta helt enkelt. Oavsett vad så får jag boka tid på vårdcentralen för henne imorgon. Mitt hjärta gråter!! Om hon bara visste vad jag älskar henne, precis lika mycket som Emil! <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0