Hej å hå!

Tiden flyger fram! I torsdags var jag på BVC med Emil, hans vikt -och längdkurva går uppåt nu äntligen!! Vilken lättnad! :)
Igår var Mathilda hos tandläkaren! Hjälp vad stolt jag var över henne! Så himla duktig, öppnade munnen så fort vi kom in till tandläkaren! Och Mathilda har inte använt nappen på ca 5 dagar nu! :) Bara haft napp när det är sovdags! Trosor på hela tiden också förutom på nätterna då. Ingen välling under nätterna längre heller! Bara massa framsteg! Min duktiga tjej! <3 :)

Imorgon ska jag till vårdcentralen, se om jag kan få starkare lugnande tabletter utskrivet.. Det är en jobbig period just nu, mycket tankar och chock faktiskt... 



Äntligen tycker Emil om att bada!:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0