Dessa dagar som varit.

Torsdag:
Jag och mamma hälsade på mormor och sedan hälsade vi på morfar. Morfar har blivit så mycket sämre.. Jag ville egentligen bara gå därifrån och gråta. Det var fruktansvärt att se min fina morfar så dålig! Han visste inte vilka vi var och han kan knappt prata längre. Han mumlar jättemycket och tappar orden och efter var & vartannat ord så börjar han helt plötsligt vissla. Han klarar inte toabesök längre, kamma håret, borsta tänderna och raka sig funkar inte heller, han vet inte vad sakerna ska användas till. 
Jävla Alzheimers!!!! 

Fredag:
Jag och syster gick ut på kvällen, först till nån krog som låg vid Majorna typ och därefter till Bryggeriet. Blev taxi hem, ibland kan det gå överstyr! Dyr men rolig kväll ändå. 

Lördag:
Min pappa kom över och gömde ett påskägg till Mathilda. Hon blev såå glad. Hon hade dock inget tålamod till att gå och leta efter det så pappa fick ge henne en massa ledtrådar. :P Vi hade en lugn och mysig dag med äggmålning och god mat! :) 

Söndag:
Varit ute i det fina vädret typ hela dagen. Bara gått in för att äta ;) Så skönt! Idag fick gumman leta efter ett påskägg från mig och Andreas! En massa ledtrådar även idag, haha! ;) Mathilda har förresten haft trosor på sig under hela dagen både igår och idag! Så stolt!! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0