Vad händer egentligen?

Nu ligger jag i sängen och tänker... 
Idag under förmiddagen blev Mathilda trött och hängig sen sa hon att hon hade ont i magen och ville åka till doktorn. Mamma gick in och la sig med henne i sängen och efter en kort stund spydde Mathilda upp all frukost.. Jag tänkte först att hon åkt på magsjuka men nej.. Vi duschade henne och sen var hon helt borta typ! Så där konstigt och läskigt som förra gången... Sen från ingenstans piggnade hon till, åt och drack till och med! Men sen fick hon ont i magen igen. Bajsade faktiskt då! Och sen var hon bra, helt bra, sig själv igen. 
På måndag ringer jag Krokslätt vårdcentral och säger att vi ska ha en snabbare tid till barn -medicin! 
Är så orolig över min älskling... :( <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0