Det blev bra iallafall.

När Mathilda var på dagis kom det en familj och hämtade Lukas. Dem var jättebra verkligen! Pratade med mamman i familjen nu på kvällen och Lukas låg och sov och hade varit jättelugn hos dem. Det var skönt att veta att man hade tagit ett rätt beslut. <3

Mathilda fick jag förresten hämta tidigare på dagis idag då hon bara hade gråtit efter mig. Hon var väldigt hängig också pga förkylningen. Så har henne nog hemma resten av veckan! 
Egentligen hade jag behövt lite avlastning dem få timmarna då Andreas är i Vänersborg och jobbar och övernattar där till fredag. Men inget att göra åt. Vill ju ha henne hos mig när hon inte känner sig bra. Min stackars flicka! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0