Mina underbara...

Mathilda var såå duktig idag! Hon var dock rädd och grät när dem skulle röntga magen men hon höll mig i handen och låg alldeles stilla ändå. <3 Svaren kommer skickas till Krokslätts barnmottagning. Det skulle ta ca 1 vecka.. Åh denna väntan! 

Var på barnmottagningen idag också, med Emil. Hans läkare är underbar! Hon vill verkligen kolla allt, så att man inte skulle missa något, trots att Emil är såpass pigg och glad. Så imorgon ska jag och Emil dit igen och ta en del blodprover på honom. Skulle lämna in avföringsprover också, vid tre olika tillfällen. Nu till en jobbig grej för min del, jag ska utesluta mjölkprotein - i två veckor! Hon sa att det kan vara komjölksallergi.. :/ Så imorgon efter vi varit på barnmottagningen får vi åka och storhandla! Vad sjutton ska man nu äta egentligen? Fick med ett häfte om saker jag måste utesluta, det är inte lite precis.. 
Men vad gör man inte för sina barn? <3 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0