Detta har hänt.

Tisdag 18/11 - Ångest.
Bröt ihop i duschen, tårarna bokstavligen forsade nerför kinderna. Allt kom över mig på en och samma gång, orkar inte känna att det är jobbigt att vara jag. 

Onsdag 19/11 - Oro.
Pappas bästa vän, (som funnits med till och med innan jag låg i mammas mage!), åkte in till akuten pga bröstsmärtor, andningssvårigheter och illamående sen 3 dagar tillbaka.. Det visade sig att han hade haft en hjärtinfarkt så dem fick göra en s.k ballongsprängning akut. Tack gode gud att det gick bra!

Torsdag 20/11 - Födelsedag och sjukhusbesök. 
Min älskade morfar fyller 81 år! <3 
Önskar att du var frisk, morfar. Jag vill ju så gärna att du ska veta vilka vi är när vi kommer och hälsar på dig. Att du ska minnas oss. Att vi ska kunna sitta och prata, precis som förr. Jag hatar att se dig så här! Det gör såå ont.. 
Jävla Alzheimers! Jag vill ha min morfar tillbaka!!

Jag och pappa åkte och hälsade på Roger. Han är uppkopplad med EKG hela tiden. Dem ska göra ultraljud på hans hjärta och sen får vi se vad som händer.

Fredag 21/11 - Svar.
Ultraljudet gjort, det visade att en åder till hjärtklaffen läcker och han har åderförkalkning också vilket innebär att kärlen är trängre. Ett nytt ultraljud skulle förmodligen göras redan imorgon och sen vill dem ha lite regelbundna kontroller även i fortsättningen. 

Min fina brorson Elias har haft ont i knäet ett bra tag och idag fick dem svaret på varför. Barnreumatism. Tycker det är så sorgligt.. Barn ska inte vara sjuka... :( Men där fick man iallafall en förklaring till varför han inte växer som han ska också.. Barnreumatism är nämligen tillväxthämmande. 
Åh vad jag önskar att jag kunde ta hans smärta! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0