Inget mer regn!

Igår var det underbart väder! Som man sett fram emot det! :) Sabine kom hit, vi var ute och lekte med Mathilda, åt en massa mat, pratade, skrattade,..ja det vanliga :) <3
På kvällen efter jag hade lagt Mathilda gick jag över till mamma och kollade på film. Strax innan filmen var slut så fick jag världens migränattack.. Tänkte ändå gå hem så jag fick lagt mig men när jag ställde mig upp så var det nästan så jag svimmade. Fick en alvedon och gick o la mig i mammas säng. Först efter 1 timme hade det lättat så att jag kunde gå hem och lägga mig. Idag har jag lite ont i huvudet (som vanligt), är glad om jag slipper en migränattack idag iallafall.

Så gott sov gumman igår efter allt bus!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0