Lyckliga jag!

My och Emelie var här tidigare idag. Så skönt att umgås lite! <3 
Mathilda fick sina presenter i efterskott - 2 bodys och en hink + spade m.m. :) 
Och jag fick mina presenter i förskott - ett armband, (som My själv hade gjort), och ett foto på My, Emelie, jag och Mathilda! Så fina presenter! 
Tack för idag hjärtat! <3

Nu på kvällen har svärföräldrarna varit här. Fick presentkort på IKEA - 500 kr. Här ska inhandlas en matta till vardagsrummet! :)

Andreas är hos min bror och kollar hockey, Mathilda sover och jag sitter i soffan och bara tar det lugnt. Är fruktansvärt trött så blir nog sängen tidigt ikväll.. 
Fredag idag och ny graviditetsvecka - v 29! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0