Självförvållat..

Kroppen värker som aldrig förr.. 
Varit på Ullared med mamma idag, blev ett par timmar där. Pappa passade Mathilda tills Andreas kom hem från jobbet. 
Köpte mycket bra, bl.a. en del kläder till mig, Mathilda och lillen i magen. :) Blöjor, våtservetter, tavla till Mathilda, böcker, väska, plånbok till Andreas, tröjor till pappa...m.m. 
Kom hem vid 20-tiden, nattade Mathilda, packade upp alla grejer och la på plats, sorterade 4 tvättar åt Andreas inför helgen och sedan bäddade jag lillkillens säng. Allt detta trots att värken i kroppen bara blev värre o värre. Alltså självförvållat..trött jag blir på mig själv ibland. Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova iallafall.. Borde somna fort. Godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0