En massa skoj!

Igår var det fullt upp hela dagen! ;) Sabine kom hit och träffade Emil för första gången! Han fick en jättefin blöjtårta av Sabine, Selina och Susanne. :) <3


Efter besöket av Sabine var det dags för Emils första BVC-besök! Han hade vuxit till sig bra, 51 cm och 3810 g. <3

Min bror fyllde 28 år igår och det firade vi hos oss med grillning och goda efterrätter. :)
Så ja, gårdagen var fullspäckad! ;D
Min fina bror och hans tjej.

Idag fyller min syster 18 år! Det firade vi också här med tacos och efterrätt. :)
Många som fyller år i juni. ;)

Nu gosar jag med Emil, ska snart gå och lägga mig. Imorgon blir det Ullared med My och mina barn. Ska bli kul, men får försöka hålla i pengarna nu! Haha..

Har förresten glömt att skriva om en väldigt positiv grej! ..Sedan förlossningen har jag mått mycket bättre i min ME! Konstigt nog! Inte lika påtaglig värk i kroppen och absolut ingen utmattning/trötthet. Är jag en av de få procenten som tillfrisknat? Jag vågar inte tro på det, men jag hoppas så innerligt... För herregud vilken känsla det är att få känna sig vaken! Hade till och med glömt av hur det kändes. Jag tvättade idag! Det var något jag inte klarade av förut! Men idag klarade jag det, och jag mår bra!! Snälla, håll tummarna för mig. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0