Avstämningsmöte.

Igår var jag på vårdcentralen och hade möte med min läkare och en kvinna från försäkringskassan. Andreas var med mig, underbara människa! <3 
Jag bröt ihop så fort läkaren frågade hur jag mår psykiskt. Jag sa att jag självklart sörjer mitt jobb som jag trivdes så bra med. Läkaren ville lägga upp en rehabiliteringsplan för mig lite längre fram, vilket skulle innehålla psykologsamtal, sjukgymnastik (enbart avslappningsövningar och dylikt) och så ville hon skicka remiss till smärtcentrum så jag kan få hjälp att hantera smärtan. Visst låter det bra, men ingenting handlade om hur jag ska kunna bli piggare! Nej för att det inte finns något som kan göra mig pigg! Jag är konstant trött! Och det verkade inte läkaren förstå. Jaja, hon kommer skicka hem en kallelse till mig så att jag får prata med henne mer ingående om rehabiliteringen.

Hur hade jag klarat mig utan Andreas? <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0