Mår inte alls bra.

I förrgår var jag hos läkaren pga min ångest. Ville ha lugnande, men svårt med sånt där när man är gravid. Så han skickade en remiss till psykakuten på Östra. Åkte dit samma dag. Och fick med mig Lergigan - lugnande som är helt ofarligt under graviditeten! Om dem funkar? Somnar jättegott på dem!

Idag har vi fixat Mathildas rum, fått ut alla flyttkartonger och lagt nytt golv därinne! Det gamla golvet, (om man ens kan kalla det golv), var gräsligt! Jag är hur nöjd som helst med hennes rum nu! Och Mathilda själv var jätteglad. :) 

Nu ska jag sova. Mår inte alls bra, ont överallt.. Men det var värt det!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0