Lucia.

Grattis till min pappa som blir 57 år idag! <3 


Emil är sjuk. Han har haft feber nästan varje kväll i en vecka nu känns det som. Men i natt idag och ikväll har han varit riktigt dålig.. Sovit och gråtit hela dagen. Inte ätit mycket alls. Han hade 39,1 sist jag tog tempen, gav honom panodil då. Får se hur han är i natt. <3

Mathilda har haft på sig trosor hela dagen idag! En enda gång kissade hon ner sig idag, det hände när hon lekte med Elias och glömde av toaletten. ;) Hon har både bajsat och kissat på toan idag nämligen! :) Hon ville sova med trosorna på också, men jag sa att hon får på sig dem imorgon bitti. Min duktiga tjej, så stor hon blivit! <3
Idag hjälpte gumman mig att klä granen, verkligen mysigt!



Nu är det bara lite snö som fattas!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0