Fjärde advent.

Mormor är hemma igen! <3 Hon kom hem imorse. Vi vet inte vad det var för fel dock.. Mormor kan tyvärr inte lägga sånt på minnet. Mamma ska se om hon kan ringa imorgon och prata med någon som kan säga vad som gjordes osv.

Min fina Andreas överraskade mig med Jul på Liseberg idag! Barnen var självklart också med! Så gulligt att han lyssnar på mig så som han gör..jag hade liksom sagt att jag ville till Liseberg just denna dag. :) Det var helt underbart och jättemysigt! Det enda som var tråkigt var vädret, REGN, vilket resulterade i enbart ett fåtal bilder. Men man kan ju inte få allt! ;)



Synd att bilden blev så dålig.. Mathilda kramar tomten! Höjdpunkten för henne. :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0