Snart blöjfri kanske?!

Igår när jag gick in i badrummet så kom Mathilda efter mig och sa att hon ville kissa! Och när hon satte sig på pottan så kissade hon på en på en gång! Sa till henne att hon skulle säga till mig när hon behövde kissa igen. Rätt som det var sprang hon in i badrummet och stängde dörren. Jag öppnade för att se vad hon gjorde och där stod hon framför pottan och torkade sig med toapapper! Haha.. Sötnos! Hon hade kissat lite i pottan faktiskt! Igen! Så idag var jag och mamma ute och köpte trosor till Mathilda, hon ville det nämligen. Hon har haft på sig ett par redan, men bara en kort stund sedan ville hon inte, så det fick bli blöja. Hon får ta det i sin egen takt, tror ändå att det bara är en tidsfråga nu tills hon är blöjfri. Duktiga tjejen, vad stor hon är!! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0