Lyckliga jag! <3

Emil skrattade nu ikväll, för första gången! Åh vad det värmer! <3

Imorgon börjar Mathilda på dagis!.. Eller ja, vi ska bara göra ett besök imorgon och sen börjar vi med inskolningen. Lite nervöst faktiskt, men kul! :)

Lukas, som våran hund heter, är riktigt duktig! Han har gjort alla sina behov ute, inte en enda liten olycka inne ens! Dessutom sov han hela natten, inget gnäll och inget "toabesök". Han gillar inte koppel så det försöker vi vänja honom vid. Men han fick gå lös förut när vi gick hem från min bror, han gick efter mig hela tiden! Så duktig! 


 <3


Kommentarer
Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Vilken söt liten hund ni skaffat :)) Tycker att Lukas och Elton ska få bli kompisar någon gång :p

Svar: Tack! Ja det vore jättekul ju! Ta med honom när vi ses nästa gång! :)
Jennie

2014-08-12 @ 18:15:53
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Ja, det borde bli snart tycker jag :))

Svar: Tycker jag också! :)
Jennie

2014-08-14 @ 12:40:22
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0