Nu är jag redo att sova!

Igår morse vaknade min sjukling vid halv 5! Gav henne välling men efter vällingen började hon tyvärr att hosta så mycket att hon spydde. Tycker så synd om min lilla tjej! :(
Igår var vi iallafall iväg på Mimmis dotters dop. Och efter dopet kom mamma, Mikael och Elias hem till oss. Åt middag ihop och hade det mysigt :) 
Andreas åkte iväg på nattjobb vid 19-tiden så mamma var snäll och sov över hos mig och hjälpte till att ta hand om Mathilda vid hennes hemska hostanfall. <3 

Idag har jag, mamma, Mathilda, Mikael och Elias hälsat på både mormor och morfar. Det var som sagt ett tag sen.. Morfar hade blivit sämre.. Inte för att jag hade väntat mig annat men fortfarande lika jobbigt att se. :(
Efter besöken hos morföräldrarna så åkte jag och mamma in med Mathilda till primärvårds akuten. Ville att dem skulle kolla henne åtminstone. (Hon hade nämligen pekat i öronen och sagt aj). Det var lite rött i öronen men ingen fara, allt såg bra ut. Skönt! 
Hoppas så innerligt att Mathilda ska bli frisk snart! <3

Kusinerna Elias och Mathilda :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0