Ensam.

Igår åkte min bror till Tyskland för att (kanske) köpa en bil, som sällskap bjöd han med sig Andreas. Tror dem har en rolig liten resa :) Dem kommer hem igen ca kl 5 imorgon bitti. 
Igår kväll sov mamma och hennes katt över. När Mathilda hade somnat kollade jag och mamma på Grey's Anatomy och sedan kollade vi på en film, men filmen var lång så vi såg inte färdigt. ;)
Får se vad denna dag har att erbjuda..
Känner mig konstigt nog så ensam ibland, trots att jag har vänner omkring mig. Det är inte ofta jag känner för att umgås med någon, men när jag väl gör det så är det ju kul.. Aa jag vet att jag är konstig, men men! Är i en liten "deppig period" nu också. Har tänkt en del på Tobias faktiskt, det gnager mig att fortfarande inte fått reda på vad som hände..varför dog han? 

Ikväll var det meningen att jag och Mathilda skulle sova över hos pappa men tydligen så "behövde" hans tjejkompis ha någonstans att sova ikväll så han sa ja till henne, trots att jag och pappa bestämde detta igår. Hon har dessutom en pojkvän att åka till, men nej då, det passar väl inte henne! Blir så irriterad. Men jag vet ju att man inte kan lita på vad pappa säger. Tyvärr! :/
 
Mathilda ligger i mammas famn och tittar på tv, jag ska spela lite på telefonen och sen tänkte jag beställa ett preparat som många ME-sjuka blivit mycket piggare och bättre av. Om jag vågar prova det.. Hehe.. 

Här kommer en magbild från förut :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0