Trött är fel ord.

Idag har varit en fruktansvärd dag. Värk, yrsel och trötthet/utmattning! 
Har börjat läsa en bok om ME/CFS, som heter vad min rubrik lyder - Trött är fel ord. Och det stämmer så bra, för denna trötthet är inte som vanlig trötthet.. Den är så... Ja, det går inte ens att beskriva. 
Jag kan fortfarande inte sluta tänka mina hemska tankar, tänk om...! Men jag vill inte tänka så, jag vill bara knuffa bort de dumma tankarna och börja leva. Men jag vet bara inte hur. Allt bara kommer över mig.. Det är så svårt. Och jag vet att det inte är lätt för någon som sitter och läser detta att ens kunna sätta sig in i situationen, därför ber jag er heller inte att göra det. Jag vill bara skriva av mig.
Jag vill vara frisk. Smärtfri och pigg.
..Men jag får vara glad för det jag har och istället tänka att jag SKA BLI en av de väldigt få människor som faktiskt blir bra! Jag vägrar iallafall att bli sämre än vad jag är.

Tack till min fina mamma som stannade här hemma hela dagen med mig och Mathilda. <3 Jag kommer aldrig förstå den styrka min mamma har! - Jag kommer bara uppskatta den och vara glad för att just hon fick den styrkan, för hon är en underbar människa. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0