På god väg.

Både jag och Mathilda är i stort sett friska nu! - Känns som vi varit sjuka hur länge som helst, så detta tillfrisknande var verkligen efterlängtat! :)
Igår var vi och kollade på en lägenhet i Mölndal, Ålegårdsgatan. Och efter vi hade kollat på deras lägenhet, följde dem med oss hem och kollade på våran. - Dem ville byta med oss!
Just det, jag har ju inte ens skrivit något om att vi ens tänkt flytta! Har inte tänkt på det bara. Anledningen till att vi vill flytta är i första hand för att det har varit ett par jobbiga månader så man känner väl att man behöver komma härifrån liksom.. Att vi just sökt oss till Mölndal beror på att min pappa, syster och bror bor där. Min mamma vill också flytta åt det hållet, så det kommer bli perfekt.
Lägenheten var så mysig! Och UTEPLATS! - En stor trädgård på baksidan! Jag tror jag kommer att trivas där! ;)
Godnatt mina vänner. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0