Trött.

Det har varit full rulle idag! Inatt sov Elias över hos oss så att Mikael och Ellen fick lite egentid. Det gick jättebra! När jag och Mathilda kom upp på morgonen så satt Andreas och lekte med Elias i Mathildas rum <3 När Mikael och Ellen kom och hämtade Elias så åkte jag och Andreas till Sahlgrenska, jag ville ge mormor en kram, hon åkte in till akuten tidigare idag pga smärta i rygg och mage. Dem skulle skicka henne till Mölndal och det är allt jag vet just nu. Efter Sahlgrenska åkte vi till Andreas föräldrar och fikade. Därefter åkte vi till Susanne med familj. Orkade inte vara där så länge, tröttheten tog över. Sitter och läser en bok nu, bara tar det lugnt. Hemma är allt skönt att vara!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0