Samlar på mig så mycket ork som möjligt.

Och därför ligger jag redan till sängs. Imorgon ska jag ju till stan med Susanne. Måste orka!

I måndags blonderade jag håret förresten, det har jag glömt att säga! Ska till frissan i slutet av juni igen för att göra blonda slingor! Då blir nog färgen förhoppningsvis så jag vill ha den. Och så nygjort lagom till bröllopet då :)

I torsdags sov mamma över. Är så tacksam över det! Var ju så sjukt deppig och satt bara och grät.. Ibland är det så, tyvärr. Men jag ska försöka att ta varje dag som den kommer och inte tänka för mycket på vad som kan hända. Det blir nog bra, det måste bli bra!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0