Nu är jag tillbaka igen!

I torsdags åkte jag, min syster och Mathilda till sommarstugan i Grästorp. Det var verkligen skönt att komma ut på landet. Syrran hade med sig sin hund också som sprang lös från morgon till kväll.
Skulle tagit tåget hem igår egentligen, men jag klarade inte av att gå den biten pga värk i benen. Min fina Andreas åkte upp och hämtade oss idag istället, så vi var hemma vid 20-tiden ungefär. Idag är kroppen sämre.. Har så ont!! Tog en halv Citodon imorse, hjälpte inte, bara lindrade en aning för en stund... Och vad hände med mig när jag kom hem då? Bara grät och grät.. Kunde inte sluta gråta! Känner mig så nere..pga min ME/CFS antar jag.. Det tar verkligen på mig.. Det är fruktansvärt.
Tog en hel Citodon och gick till sängs. Tårarna har slutat rinna men jag känner mig fortfarande inte okej... Ögonen svider. Imorgon ska jag nog ringa vårdcentralen och se om dem inte kan skriva ut en högre dos på mina antidepressiva. Jag tror att det behövs. Klump i halsen har jag just nu..usch.
Lägger upp en bild på mig och Mathilda från Grästorp, och säger godnatt. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0