Lämna mig ifred.. Det är en sån dag idag. ;/

Ja, som sagt.. Idag är ingen bra dag. Jag och Mathilda sov hos min pappa igår och Andreas ringde imorse och var sur.. Han ville prata om en sak som jag inte ville ta just då. Jag sa att vi kunde prata om det när jag kom hem.. Men nej, då sa han att han åker till sina föräldrar.. Och vi är hemma nu och här är det tomt ja! Fattar inte!! Måste han vara så här? Han vet ju att jag inte mår särskilt bra sedan jag fick diagnosen och jag är jävligt stresskänslig men det verkar han ha glömt bort, eller?! ;/ Känns inte bra alls just nu. Ingenting känns bra.

Men igår var en bra dag iallafall. Pappa kom och hjälpte mig och mamma med Mathilda och Elias. Sedan somnade vi allihop en stund.
Och visst är det så, att det är dem bra dagarna man ska ta vara på..? <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0