Glad, isåfall :)

Det var underbart att få sova hela natten och vakna av sig själv på morgonen! Hade ont i kroppen när jag vaknade och ett tag därefter, men sen kändes det bättre, mycket bättre! Mamma kom och lämnade Mathilda och sen åkte jag och lilla gumman till stan för att träffa My och lilla Emelie. <3 Att vi har kul ihop! Lika flummiga båda två! Haha. Efter vi hade gått runt i några affärer kom tröttheten och värken som en blixt från klar himmel... Så båda åkte hem till sitt.
Andreas och jag åkte senare till vårt bokade möte på Parc la reine, festlokalen som vi ska vara i allihop efter bröllopet. Det gick bra, så nu är det fixat och klart! :) Och igår beställde jag tärnklänningarna också! Hoppas dem passar bra på mina fina tjejer! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0