Gårdagen var full av skratt ;D

Min "bästis" från grundskolan kom hem till mig igår! Herregud vi hade ju inte träffats på flera år! Ändå kändes det precis som det gjorde när vi umgicks på den tiden! Sjukt. :P Hon kom iallafall hit för att göra en testsminkning på mig, hon ska nämligen sminka mig till bröllopet. Jättebra blev det! Och hon stannade väldigt länge, vi pratade gamla minnen så ja, ni kan ju tänka er att det blev ett och annat skratt :)

Idag har mamma varit här, jag behövde tvätta lite så det blir gjort.. Det blir verkligen fullt snabbt i tvättkorgen! :P
Mamma åkte hem för ett tag sen och jag sitter och väntar på My. Hon och lilla Emelie ska sova här ikväll, Andreas sover hos sina föräldrar. Det blir en tjejkväll helt enkelt! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0