Denna dag var inte mycket att ha..

Andreas körde mig till vårdcentralen imorse. Fick utskrivet Mirtazapin, en antidepressiv medicin som förhoppningsvis också ska få mig att sova bättre. Jag tar min vanliga antidepressiva tablett, Cymbalta, på morgonen och en Mirtazapin på kvällen. Får hoppas på en positiv effekt så snabbt som möjligt!
Mammas ex-man ringde mig idag.. Jag har alltid sett honom som min pappa och han sett mig som sin dotter, vi har stått varann nära och han har bott med oss sen jag var ca 6 år... Men han var allt annat än snäll idag! Fattar ingenting! Vad har hänt med honom?! Jag tror vi bröt kontakten med varandra helt idag.. Han sårade mig så sjukt mycket! Och han var den sista personen jag trodde detta om. Skrev ett sms till honom efter vårt samtal, (som för övrigt slutade med att jag kastade mobilen i soffan och grät), att han inte behöver bry sig om att komma på vårt bröllop.. Har inte fått ett enda litet svar tillbaka! Är så ledsen! Och igår bröt jag även kontakten med hans biologiska dotter efter ett och annat sms till varandra... Gud vad allt känns svårt nu..

Men men, jag känner att jag måste avsluta detta inlägg med något bra.. Och då kan jag säga att mamma skaffat katt nu, en ragdoll som jag hittade på blocket åt henne. Han är lite mer än 2 år och såldes med stamtavla för bara 2000 kr! Han hette Hercules innan, men jag kom på namnet Herman istället, och det namnet var mamma nöjd med. :)
Nej nu är det dags att sova, godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0