Planering i full gång! :)

Idag har jag varit med Susanne hela dagen. Vi träffades i stan och gick runt och kollade på klänningar till mina brudtärnor :) Hittade dock inget men tiden finns ju! Tur det :)
Efter stan åkte vi hem till Susanne. Vi satt och kollade på nätet på håruppsättningar till bröllopet bl.a. Så nu vet jag vilka håruppsättningar tärnorna och jag ska ha, samt hur brudbuketten ska se ut!
Älsklingen kom också dit efter jobbet. Vi satt barnvakt åt Susanne och Simons yngsta son medan de var på utvecklingssamtal på dagis angående deras två andra barn. Sedan köpte vi hämtmat och åt allihop. Verkligen en bra dag! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0