Grattis till mig!

24 år idag! Klockan är ju gott och väl över 00-slaget :) och gissa vad?! Andreas kom in och väckte mig för en timme sen med en lapp i handen. Blev en liten "hitta-lappar-lek". As gulligt! Han hade skrivit några små rim på. Den sista lappen låg i Mathildas rum.. När jag öppnade dörren låg det en lapp på golvet, ett tänt stearinljus bredvid och något av det vackraste jag sett..! En öppen ask med en vigselring i. Och när jag vände mig om mot honom så satt han på knä!! Åh så underbar!!! Fatta att vi ska gifta oss!! Herregud!! Min dröm blir sann, åh jag är lycklig!!! <3



Kommentarer
Selina

Aaah vad gulliiigt! Grattis grattis grattis!!!

Svar: Jaaa :) Tack så mycket :)
Jennie

2013-03-22 @ 03:20:54
maria

Stort grattis!!!!

Svar:
Jennie

2013-03-22 @ 20:01:55
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0