<3

Har ju glömt att säga, efter mitt födelsedagsfirande i fredags sov Mathilda över hos brorsan. Jag och Andreas kände att det vore skönt att få sova en hel natt. Och det hade gått hur bra som helst! :) Duktiga tjejen <3

Idag började våran dag med en promenad till Delsjön tillsammans med min bror, Ellen och Elias. Jätte trevligt men satan vad kallt det var!! Efter promenaden värkte benen och sista biten hem var nästintill outhärdlig! Men med viljan klarar man det bästa, tack o lov!
Senare under dagen kom underbara My, Marcus och Emelie hem till oss. Vi åt kinamat och jag fick min födelsedagspresent av dem - en övernattning på Gothia Towers inklusive frukost! Tack, tack, tack och åter tack!! <3 Kan inte bli lyckligare just nu! Jag och Andreas hade tänkt att spara hotellvistelsen till bröllopsnatten! :)

Underbar dag. Minst sagt!
Och här kommer lite bilder! - En på Elias ovanliga sovställning under promenaden, en på glada Mathilda och en på Emelie & Mathilda. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0