Lägga mig tidigt ikväll igen.

Som ni vet så mådde jag inte så bra igår, och värre blev det.. Huvudvärken blev värre igår kväll och en stund efter jag hade lagt mig började det köra runt i magen, det var bara att springa upp och spy. Tack o lov kunde jag somna efter ett tag, och kände mig bättre när jag vaknade.. Men dock inte helt bra. Så det dröjde innan jag vågade äta något. Har fått behålla det lilla jag fått i mig idag iallafall :) Kan ju ha varit biverkning av min nya medicin kanske.

Mathilda ligger och sover, hon var så trött. Helt förståeligt så som hon busat runt idag! Varit full fart på henne hela tiden, och mycket skratt! <3 Testade att ge henne välling i nappflaska och hon accepterade flaskan! Hon har ju aldrig velat ta nappflaskan innan. Där ser man vad saker kan ändras! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0