Gillar inte denna dag!

Pappa ringde mig imorse, vi hade inte pratat på 2 veckor pga ett bråk vi hade då.. Trodde han skulle ringa för att be om förlåtelse, men nej då! Han kan ju aldrig göra fel.. Han sa väldigt elaka saker till mig som verkligen fick mig att bryta ihop totalt. Mamma kom över till mig på direkten, och hon kan verkligen få mig på bättre humör <3 Helt underbar är hon! Det löste sig mellan mig och pappa till slut iallafall.. Fortfarande ledsen över det han sa.. Och han sa aldrig "förlåt", men han smsade att han älskar mig jätte mycket och att han verkligen inte vill vara osams. Ja, så var det med det. Och förresten så skulle han och min syster kommit hit ikväll och hälsat på men det blev inte så.. Trodde ju dem skulle komma strax efter halv 7, smsade honom för en timme sen och frågade om dem kommer eller inte.. Han skrev tillbaka att han väntar på att Sabina (min syster) ska komma hem.. Tyckte det blev för sent då såklart..

Nu somnade Mathilda precis i min famn, ska in och lägga henne, ta något att äta och sen ska jag nog också gå o lägga mig. Har sån fruktansvärd spänningshuvudvärk! ;/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0