En rolig dag <3

Andreas skulle hem till min bror och bygga skåp imorse, så Mikael, (min bror), ville ha barnvakt åt fina Elias. Så han lämnades hos oss och Emma kom över och hjälpte mig. Jobbigt att själv ha koll på två busfrön samtidigt :) Det gick hur bra som helst och Mathilda ville krama kusinen sin hela tiden! <3

När Mikael hade kommit och hämtat Elias, åkte jag och Mathilda in till stan för att möta upp My :) Det var nämligen dags för henne att förnya sin garderob litegrann! ;) Hade det lika trevligt som alltid och My hittade mycket fint!

Väl hemkommen från stan i detta snöoväder, fick Mathilda gröt och jag snabbmat från gatukök. Sedan fick gumman ta sig ett bad, tror inte det finns något roligare för henne än just det :) Hon är svår att få upp när hon sitter och plaskar, skrattar och har det gott <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0