Allt.

Min syster kom till mig idag. Vi hade så himla roligt, som alltid :) Pratade, skrattade och kollade på film - Magic Mike. Hehe ;)

Ligger i sängen nu och huvudet är fullt av alla möjliga tankar, tyvärr negativa.. Har ångest, mår illa... Men jag har tråkigt nog börjat vänja mig vid denna hemska ångest varje morgon och kväll. Tänkte ringa vårdcentralen på onsdag iallafall. Jag vill ha en diagnos! Fast jag är säker på att det är generell ångest jag lider av, men vill ha det "svart på vitt" liksom! För min egen skull. Vore även tacksam om de kunde skriva ut riktiga lugnande tabletter och inte Atarax! Dem hjälper mig inte alls! Får "riktiga" av pappa ibland, men han kan ju bara ge bort några få i taget då han själv behöver dem såklart. Jaja får se vad som händer!

Imorgon ska jag umgås med min mamma <3 Följer med henne till hennes läkare som stöd. Hon ska dit för att prata om hennes värk i muskler och leder, som bara blir värre ;( Hon klarar knappt av att jobba, fått sjukanmäla sig hit o dit.. Usch vad jag lider med henne! Hon är underbar och hon är värd det bästa! Så ja, livet är orättvist.

Nej, nu får det räcka, ska försöka sova. Bjuder på en bild på mig och syster <3 Godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0