Åh vilken dag! :)

Var ju på vårdcentralen idag. Läkaren skrev ut en ny antidepressiv medicin till mig som även är mot generell ångest och så skrev han ut lugnande vid behov!! TACK! Och ett speciellt tack till min älskade mamma som var med mig hos läkaren! Hade aldrig gått så här bra utan henne! <3

Efter vårdcentralen körde mamma mig och Mathilda till My och lilla Emelie :) Vi hade det riktigt mysigt! Åt pizza och tog sedan en liten promenad till kållered köpstad, blev lite kläder till Mathilda och Emelie. Underbart att umgås med dem! <3
Här är en bild på mig, Emelie och Mathilda! Bara My som saknas på bilden! Men det får väl bli nästa gång ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0