Tack för idag Sabine <3

Haft en jätte bra dag och kväll med Sabine! Mathilda fick present av henne och hennes syster Selina - Bambi på hjul (sån leksak som man håller i ett snöre och går med) och filmen Bambi. Även jag fick en present av Sabine som hon köpte i Thailand, en söt liten groda i trä. :) Jag råkar faktiskt tycka att grodor är väldigt söta! Så det så! Jaja, om ni undrar vad vi gjorde under dagen så ska jag allt tala om det, jo, vi kollade på Bambi, åt pizza, kollade på Gossip Girl, gick ut på promenad, tog en kaffe på ett café, pratade mycket mycket om allt och inget! En dag som jag vet att vi båda behövde <3 Kan inte vara annat än en underbar dag!



Kommentarer
sabine

Jag tycker om er såå mycket! <3

2013-02-14 @ 01:38:53
URL: http://sabines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0