Perfekt dag!

Varit med Sabine på babymässan. Susanne följde tyvärr inte med oss då hon var väldigt trött. Men vi hade det trevligt ändå, som alltid! Mycket prat och skratt. Det bjöds på popcorn på mässan och hungriga som vi var vräkte vi i oss ;P Haha, Sabine hade popcorn i håret och innanför tröjan, själv "kastade" jag popcorn omkring mig istället, helt omedvetet av oss båda givetvis. Efter mässan åkte vi hem till mig, och Andreas och brorsan (Mikael) kom med mat! Sedan åkte dem iväg till deras bandymatch och vi fick äran att stanna hemma med Mathilda och Elias (min brorson). Efter deras bandymatch, som slutade med vinst 7-1, åkte dem hem till Mikael och kollade på hockey. Jag och Sabine kollade på Gossip Girl och hon åkte hem vid 22-tiden. :) Dagen har, som rubriken lyder, varit perfekt! Nu ska jag lyfta på arslet och städa undan all röra..
Tack för idag min underbara vän! <3






Kommentarer
sabine

<3

2013-02-24 @ 23:26:42
URL: http://sabines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0