Hungrig!

Idag har jag och Mathilda varit med mamma hela dan :) Ätit våfflor, hälsat på mormor och hälsat på morfar. Morfar är ju kvar på Mölndals sjukhus som ni kanske förstod.. Och det är så svårt att lämna honom där bakom låst dörr.. Speciellt just idag, han ville ju åka hem med oss.. Det gjorde ont i hjärtat! :/

Nu till betydelsen av detta inläggs rubrik, HUNGRIG! Har slarvat med mat ett bra tag nu.. Lever mest på yoghurt och mackor.. Inte så bra, nej jag vet. Men jag har varken lust eller ork till att stå och göra mat. Inga idéer heller.. Ibland känns allt bara jobbigt helt enkelt. Jaja, får väl försöka sova nu. Godnatt.
(Lägger ut en bild på min väldigt speciella garderob - som min sambo dessutom har fixat!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0