20 februari

Först och främst måste jag ju säga grattis till min underbara vän, Sabine, som idag blir hela 24 år! Att tiden flyger iväg ja! Du är bäst gumman och jag älskar dig ska du veta! <3

Och nu till det tråkiga, haft ont i rygg och ben idag.. Kommer och går.. Det är jobbigt. Men jag står ut. Vad mer kan jag göra? Fortsätter det så får jag ju såklart boka tid till läkarn, men väntar nog med det, minst någon vecka till eller två..så får vi se hur det är då helt enkelt!

Nu till en ledsam grej.. Det var anhörigsamtal om morfar idag och ett beslut togs, han ska in på hem. Jag vet ju att det är för det bästa men det känns bara så himla sorgligt! Jag vill inte detta! Jag vill inte att han ska vara sjuk.. Varför drabbades han av Alzheimers?! Min underbara morfar...<3 Tur att minnena finns. Dem håller jag varmt i mitt hjärta.



Kommentarer
sabine

Gumman, du är bäst och jag älskar ER så mycket! <3

Förstår att det är jobbigt med din morfar, verkligen, men det blir nog bra tillslut ska du se! Puss

2013-02-21 @ 02:18:32
URL: http://sabines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0