Vad ont det gjorde i mig!

Igår var vi hos My med familj. Firade Emelie i efterskott :) <3 Det var jättemysigt.. Men Mathilda var slö hela dagen igår, trött och hängig. På kvällen när vi var hos My så fick gumman feber och därefter började hon spy, och inte lite heller!! Vi allihop trodde ju såklart att det var magsjuka, men nej, det var det inte. :O Väl hemma så gav jag henne välling och hon somnade snabbt. Vaknade under natten med feber, men inga kräkningar! Idag har hon varit blek och trött, men annars ok, mycket bättre än igår! Förstår bara inte vad det kan ha varit?! Man blir ju orolig och det gör så ont i en när ens barn är sjukt.. :/ <3

Mathilda ligger och sover i våran säng så jag ska nog gå in och lägga mig bredvid henne nu. Godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0