Bra dag! ..Och det kommer det bli imorgon också :)

Idag har jag och Andreas passat min brorson Elias. Mikael och Ellen var på Lerum badpalats. Det var nog skönt för dem, att få lite tid bara för varandra. <3
Vi tog en härlig promenad med barnen och mötte upp mamma. Sen gick vi allihop hem till oss igen. Mathilda och Elias var helt slut vid 15.30, så båda två somnade gott. Men dem fick inte sova länge, vi väckte dem typ efter 20 minuter, stackarna.. Annars hade dem inte kunnat somna sen vid läggdags.

Imorgon ska jag och mamma hämta min brudklänning förresten! Glömde säga att jag provade en igår. Hittade den på blocket och den var perfekt! Precis en sådan typ jag varit ute efter! :D
Nu säger jag godnatt. :)

Och så här såg det ut när Andreas skulle väcka Elias <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0