<3

Igår kom My, Marcus och Emelie hem till oss. Det var skönt faktiskt. Man kunde släppa alla dumma tankar och bara vara! <3 Vi åt thaimat och kollade på en komedifilm, "A haunted house". Haha jag och My skrattade så vi fick tårar! Den hade sina scener kan man ju säga ;D
När dem hade åkt hem ringde jag mamma och hörde hur det var med henne.. Hon ville att jag och Mathilda skulle sova över, sagt och gjort! <3 På morgonen tog jag och mamma en härlig promenad till biblioteket. Mathilda gick en bra bit! Överlycklig var lilla gumman! Och vilket vårväder..! Härligt. 




Kommentarer
Maria

Vilken härlig jacka hon har på sig :-)

2013-04-24 @ 03:15:41
URL: http://MariaSofiaKarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0