Störst av allt är kärleken.

Helg och redan lördag kväll.
Mathilda sover och Andreas är hos sin kusin och kollar på fotboll. 
Idag har jag och Mathilda verkligen varit ute hela dan! Gick hemifrån vid 11, kom hem runt 21 tiden! Först var vi i slottsskogen med mina kära vänner, Susanne, Simon, deras två barn och Mimmi. Efter slottsskogen åkte jag och Mimmi med hem till Susanne och Simon. Därefter åkte jag hem till mamma en sväng, och sen fick jag så dåligt samvete för att jag åkte ifrån Susanne som var ensam hemma med två barn och ett i magen, så det var bara för mig och Mathilda att ta oss dit igen! Haha.. Ja, kul har vi haft iallafall :) 





Kommentarer
maria

vilken bra dag ni verkar haft=)

Svar: Det hade vi verkligen :)
Jennie

2012-09-15 @ 23:26:13
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0