Och nu är jag arg också!

Kanske därför jag känner mig så nedstämd.. Mycket som inte är bra.. Saker som känns för personliga för att skriva om här. MEN, det jag kan skriva om som gör mig såååå arg är att jag är glutenintolerant!! Jag orkar inte med den skiten asså! Jag vet vad ni tänker, "det finns värre grejer", och jo visserligen, men jag kan inte ha alla andra på mina axlar hela tiden! NU ÄR DET JAG! Och jag hatar att vara glutenintolerant. Mår illa, ont i magen och har precis kräkts lite..jag orkar inte!! Och jag vet vad ni kanske tänker nu, "uteslut gluten då", joo visst, om det hade varit lika enkelt sagt som gjort. Det är nämligen inte alls enkelt. Inte för mig iallafall. Gluten finns i vetemjöl, typ ALLT innehåller vetemjöl..Bröd, pasta, bakverk, en del godis, osv... Blää!
Tack, det var skönt att klaga, men ännu skönare kommer det vara att lägga sig och förhoppningsvis få drömma mig bort i massa underbara drömmar... Godnatt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0