Hej på er!

Inte varit inne här på ett tag..fy på mig! 
Men det blir lätt så när man har sin lilla flicka och dagarna rullar på så fort.
Är ute och går varje dag, trots regn! Mathilda älskar ju att komma ut och få luft. 
Har haft bra dagar. Umgåtts med min lillasyster, varit här och där med min mamma, varit på Allum med älskling, storebror, hans sambo och min brorson, filmkväll har jag och mamma haft hos brorsan också! Ja, mycket smått och gått har hänt :) Och självklart har lilla gumman deltagit. ;)

Igår när jag hade lagt Mathilda så skrek hon till efter bara några få minuter, snabbt in och titta till henne...tror ni jag blev chockad eller? Haha..där satt min lilla flicka upp i sin säng! Oj oj..dags att sänka sängen! Det får älskling göra när han kommit hem från jobbet. Idag blir det förmodligen stan med min kära vän Sabine :) 
Hoppas ni alla får en bra dag!





Kommentarer
Maria

Oj ja då är det nog dags att sänka den vad spännande :-)

så bra att du haft det bra hoppas ni får en fortsatt bra vecka :-)

Svar: Jo det är det :) Tack min vän, önskar dig detsamma! :)
Jennie

2012-09-12 @ 10:01:26
URL: http://MariaSofiaKarlsson.blogg.se
Emma - Olivias mamma ♥

Ja, gör det! :} Den är riktigt fin.

2012-09-14 @ 11:04:08
URL: http://emmaskoog.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0