Har mått skit.

Haft ångest hela dan igår och idag... det har verkligen varit fruktansvärt.. ;/ Var på vårdcentralen idag och fick Atarax utskrivet. Så nu har jag ingen ångest och jag njuter medan jag kan! 
Jag och sambon var och kollade på en större lägenhet i söndags, och hon som bodde i den lägenheten kollade på våran! Så ja, vi ska göra ett byte!! Tjoho! Tycker ju att mina "demoner" borde försvinna, men ack nej.. Jaja, jag är iallafall överlycklig över detta med lägenheten, och jag hoppas att bytet blir gjort så snart som möjligt.
Nu ska jag mysa med Andreas. Det behöver jag.
Skriver nog något imorgon igen.
<3
 


Kommentarer
maria

Jobbigt! Men jätte bra att det finns hjälp att få!

Svar: Ja ;/
Jennie

2012-10-17 @ 08:30:32
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jenniewilhelmsson.blogg.se

Tvåbarnsmamma.

RSS 2.0